Termeni și Condiții
1. DEFINIȚII TERMENI
Termeni și condiții generale – termenii si conditiile generale
cuprind suma normelor si procedurilor care reglementeaza Platforma
Smartioo ( website-ul Smartioo.ro si/sau aplicatia Smartioo), cat si
contractul care guverneaza relatia dintre Utilizator si Platforma
Smartioo, fiind acceptati de catre ambele parti odata cu
inregistrarea pe site si bifarea casutei “Da, sunt de acord cu
Termenii si Conditiile Generale”.
Smartioo – este denumirea comerciala a
S.C SMARTIOOAPP S.R.L. persoana juridica de nationalitate
romana, avand sediul social in Romania, Municipiul Floresti, Strada
Florilor, Nr. 302, Bl. 2, Mansardă, Judet Cluj, inmatriculata la
Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Cluj cu Nr.
J12/593/2021, avad cod de inregistrare fiscala RO43690567.
Utilizator – poate fi orice persoana fizica care are varsta
peste 16 ani sau persoana juridica, care are sau obtine acces la
Continut, prin orice mijloace de comunicare puse la dispozitie de
catre Smartioo (electronic) sau in baza unui acord de utilizare
existent intre Smartioo si acesta si care necesita crearea si
utilizarea unui Cont.
Partener – persoana fizica sau juridica, avand ca scop
comercializarea de produse sau servicii, care isi publica si
promoveaza produsele sau serviciile prin intermediul platformei
Smartioo, in vederea vanzarii acestora.
Livrator – persoanele care presteaza serviciile de livrare
prin mijloace proprii ale Smartioo sau ale Agențiilor cărora
Smartioo le subcontractează furnizarea serviciilor de livrare
necesare pentru a asigura livrarea comenzilor către Utilizatori, în
cazul în care Partenerul nu are sau nu dorește să folosească
serviciul propriu de livrare
Cont – sectiune din Site formata dintr-o adresa de e-mail si
o parola care permite Utilizatorului transmiterea Comenzii si care
contine informatii despre Utilizator si istoricul acestuia in Site
(Comenzi, facturi fiscale etc). Utilizatorul este responsabil ca
toate informatiile pe care le introduce la crearea Contului sa fie
corecte, complete si actualizate. Concomitent cu crearea contului
Smartioo se creaza implicit si contul Smartioo, astfel prin
inregistrarea și bifarea casuței “Da, sunt de acord cu Termenii si
Conditiile Generale” sunteți de acord în mod expres cu calitatea de
Utilizator al ambelor entități.
Favorite – sectiune din Contul Utilizatorului care permite
crearea de Liste cu Restaurantele si Magazinele pe care doreste sa
le urmareasca in vederea efectuarii unor eventuale comenzi.
Cosul meu – sectiune din Contul Utilizatorului care permite
acestuia adaugarea produselor pe care doreste sa le achizitioneze in
acel moment sau la un moment ulterior.
Site – magazine online cu produse si servicii, gazduit la
adresa
smartioo.ro
Platforma - site-ul
smartioo.ro , respectiv aplicația
mobila de comenzi online Smartioo, disponibila gratuit in Google
Play si AppStore.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de
comunicare intre Utilizator si Smartioo, prin care Utilizatorul
transmite catre Smartioo, prin intermediul Site-ului sau a
aplicatiei, intentia sa de a achizitiona anumite bunuri si servicii
de la partenerii listati in Smartioo. Voucher – înseamnă un cupon
valoric cu scop multiplu care poate fi utilizat pe platforma
Smartioo ca o modalitate de rambursare, compensare sau recompensare,
in sectiunea partenerilor “Accepta Vouchere”. Voucherele pot fi
folosite ca metoda de plata in platforma Smartioo, in conformitate
cu conditiile de utilizare comunicate de Smartioo Utilizatorului.
Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu pus la
dispozitia eventualilor Utilizatori prin intermediul site-ului sau a
aplicatiei mobile Smartioo.
Campanie - actiunea de a expune in scop comercial, un numar
limitat de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si
predefinit, pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre
Smartioo sau partenerii sai din platforma.
Contract – reprezinta actul incheiat la distanta dintre
Smartioo si/sau partenerii sai cu Utilizatorul, care nu necesita
prezenta fizica simultana a celor doua parti.
Metoda de plata:
- numerar la livrarea comenzii;
-
plata online prin intermediul unui card bancar sau card cu
bonuri de masa electronice (numai pentru produsele puse la
dispozitie de catre partenerii Smartioo care sunt si partenerii
emitatorului cardului pentru tichete de masa);
- voucher.
Continut – reprezinta:
-
toate informațiile de pe Platforma Smartioo care pot fi
vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui
echipament electronic;
-
conținutul oricărui e-mail sau orice informație comunicată prin
orice mijloc electronic și/sau orice alt mijloc de comunicare
disponibil, trimis de Smartioo către Utilizator prin mijloace
electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
-
orice informație comunicată prin orice mijloc de un angajat /
colaborator / partener al Smartioo către Utilizator, conform
informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
-
informații legate de Ofertele și/sau tarifele practicate de
Partenerii Smartioo într-o anumită perioadă;
-
date referitoare la Partenerii Smartioo, sau alte date
privilegiate ale acestuia;
Recenzie – un comentariu sau o evaluare scrisă de către
Utilizator, în urma unei comenzi efectuate prin Platforma Smartioo,
evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității
acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă
produsul sau serviciul respecta intocmai sau nu specificațiile
menționate pe platforma. Recenziile pot fi acordate Partenerului sau
Livratorului
Chat in platforma – o funcționalitate pusă la dispoziție de
Smartioo pentru utilizatorii platformei prin care pot interacționa
cu angajații Smartioo pentru a obtine informatii cu privire la
comenzile plasate
Document – prezentul Termeni si Conditii Generale.
Comunicari Comerciale - orice tip de mesaj trimis (cum ar
fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand
informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse
similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat,
informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare
la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau
sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum
ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata
din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu prin intermediul platformei
Smartioo, Utilizatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului
de carduri agreat de catre Smartioo, indiferent de modalitatea de
livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile
Produselor si Serviciilor asa cum sunt ele precizate in descrierea
acestora din platforma Smartioo.
Aplicația mobila – aplicatie destinata terminalelor mobile,
care ruleaza site-ul
smartioo.ro,
facilitand plasarea comenzilor online.
Consimțământ - consimțământ al persoanei vizate înseamnă
orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită
de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă,
printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu
caracter personal care o privesc să fie prelucrate. Regulamentul
(UE) 2016/679 stabilește stabilește că prelucrarea datelor minorilor
pe bază de consimțământ va fi legală doar dacă minorul care și a dat
consimțământul are cel puțin 16 ani.
Prin accesarea Platformei și crearea voluntară a unui profil, toți
Utilizatorii recunosc și acceptă în mod expres și fără ambiguitate
prezenții Termeni si conditii, precum și politica de
confidențialitate – art. 9 și politica privind fișierele cookie –
art. 13.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1 Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site-ul sau aplicatia
Smartioo, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail
sau telefonic) prin care Partenerul isi executa operatiunile
comerciale.
2.2 Confirmarea Comezii are loc in momentul preluarii si informarii
Utilizatorului de catre Partener prin instrumentele puse la
dispozitie de catre Smartioo prin Platforma. Notificarea primita de
catre Utilizator pe e-mail in urma efectuarii Comenzii nu are rol de
acceptare a Comenzii, ci de informare. Notificarea se poate face
atat electronic (e-mail) cat si telefonic.
2.3 Pentru motive justificate, Partenerul isi rezerva dreptul de a
modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca
Partenerul face astfel de modificari, va anunta atat Smartioo cat si
Utilizatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon, puse la
dispozitia Partenerului in momentul plasarii comenzii si va returna
suma achitata daca este cazul.
2.4 Contractul dintre Partener si Utilizator se considera incheiat
in momentul preluarii comenzii de catre Partener, din platforma
Smartioo, in vederea pregatirii acesteia pentru expedierea catre
Utilizator prin intermediul Livratorilor sau in vederea ridicarii
personale din locatia Partenerului.
2.5 Documentele si informatiile produselor puse la dispozitie de
catre Partener pe platforma Smartioo vor sta la baza incheierii
Contractului la distanta.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1 Orice Utilizator poate accesa platforma Smartioo in vederea
efectuarii unei Comenzi. Pentru motive justificate, Smartioo isi
rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului in vederea
efectuarii unei Comenzi si/sau la unele modalitati de plata
acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a
activitatii Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea
prejudicia in vreun fel Smartioo. In oricare dintre situatile mai
sus amintite, Utilizatorul se poate adresa Departamentului de
Relatii cu Clientii al Smartioo, in vederea informarii cu privire la
motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.
3.2 Comunicarea fiecarui Utilizator cu Partenerul se poate realiza
prin site-ul sau platforma Smartioo.
3.3 Smartioo poate publica pe Site sau Aplicatie mobila informatii
despre Produse si Servicii ale Partenerilor cu care Smartioo are
incheiate contracte de parteneriat, intr-o perioada determinate de
timp si cu limita stocurilor disponibile, cand este cazul.
3.4 Toate tarifele aferente Produselor si Serviciilor prezentate pe
Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
3.5 In cazul platilor online Partenerul sau Smartioo nu sunt/nu pot
fi facuti responsabili pentru niciun alt cost suplimentar suportat
de Utilizator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioanele de
conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului
acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de
RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai
Utilizatorul.
3.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau
Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari
multimedia/ etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea
Smartioo, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.7 Pentru clasificarea, ordonarea, sortarea și afișarea
rezultatelor unei căutări în Platforma Smartioo, sunt folosiți
anumiți algoritmi care determină rezultatele căutărilor într-un mod
nearbitrar. Principalii parametri în baza cărora sunt afișate
rezultatele unei căutari a produselor din Platforma Smartioo sunt: -
Relevanța textului pentru căutarea în cauză (potrivirea dintre
termenul de căutare și datele partenerilor/produselor: titlu,
descriere, categorii, specific);
-
Distanța față de adresa de livrare a Utilizatorului Platformei
Smartioo;
-
Ratingul partenerului și recenziile anterioare ale Utilizatorului
Platformei Smartioo pentru comenzile plasate la partenerul în
cauză;
-
Setarea de catre Utilizatorul Platformei a partenerului în cauza
drept favorit;
- Numărul total de comenzi al partenerului respectiv;
- Numărul total de vizualizări al paginii de partener;
- Numărul total de adăugari de produse în coș de la partener.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
4.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar
nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia
prezentate pe site si/sau pe aplicatie, sunt proprietatea exclusiva
a Smartioo, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in
acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizate
si/sau publicare).
4.2 Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea,
publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel
alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui
Continut in orice alt context decat cel original intentionat de
Smartioo, includerea oricarui Continut in afara Site-ului,
indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Smartioo
asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea,
distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea
sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al
Smartioo.
4.3 Orice Continut la care Utilizatorul are si/sau obtine acces prin
orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care
Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si
valid incheiat intre Smartioo si acesta.
4.4 Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut
numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in
care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
4.5 In cazul in care Smartioo confera Utilizatorului dreptul de a
utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un
anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma
acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor
continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia
sau acestor continuturi pe site sau aplicatie, sau a perioadei
definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care
acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea
Smartioo pentru respectivul Utilizator sau oricare alt tert care
are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si
care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma
acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de
utilizare.
4.6 Niciun continut transmis catre Utilizator, prin orice mijloc de
comunicare disponibil sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare
si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea
Smartioo si/sau al Partenerului Smartioo care a mijlocit transferul
de Continut.
4.7 Utilizarea Continutului in alte scopuri decat cele permise
expres prin prezentul Document sau premise de acordul de utilizare
care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
5. COMANDA
5.1 Utilizatorul poate efectua Comenzi pe site sau prin aplicatia
mobila, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul
de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda prin selectarea metodei de
plata dorite, indicate expres. Odata adaugat in cosul de
cumparaturi, Produsul si/sau Serviciul este disponibil pentru
achizitie, in masura in care este disponibil in stoc. Adaugarea
Produsului si/sau Serviciului in cosul de cumparaturi si
nefinalizarea Comenzii atrage neinregistrarea comenzii si implinicit
nici rezervarea automata a Produsului/Serviciului.
5.2 Bunurile si Serviciile achizitionate de pe Platforma Smartioo
sunt destinate numai consumului propriu, Utilizatorul declarand pe
propria raspundere ca acestea nu sunt achizitionate pentru
revanzare.
5.3 Pentru plasarea unei comenzi care contine produse pentru care
legislatia in vigoare impune varsta minima de 18 ani, in vederea
achizitionarii acestora, Utilizatorul declara pe propria raspundere
ca respecta prevederile legale, la momentul achizitiei. Smartioo,
prin intermediul Partenerilor sai, poate verifica respectarea
prevederilor legale de catre Utilizator, inclusiv in momentul
livrarii. In situatia constatarii nerespectarii prevederilor legale
in vigoare, comanda se poata anula. Prin finalizarea Comenzii,
Utilizatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare
procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data
plasarii Comenzii. Zonele de livrare pot sa varieze in functie de
timpul necesar pentru pregatirea comenzii sau conditiile de trafic,
conditiile meteo, precum si orice alti factori sau imprejurari
neprevazute. Odata cu finalizarea Comenzii, Utilizatorul consimte ca
Partenerul poate sa il contacteze, prin orice mijloc
disponibil/agreat de Partener, in orice situatie in care este
necesara contactarea Utilizatorului.
5.4 Anularea comezii - Prevederi speciale pentru comenzile
plasate la partenerii restaurante:
5.4.1. În cazul în care se doreste anularea unei comenzi,
Utilizatorul trebuie sa acceseze imediat butonul de "Anulare" pus la
dispozitie in Platforma. In situatia in care anularea intervine
ulterior preluarii comenzii de catre Partener si primirii
confirmarii conform art. 2.2. din prezentul document, Utilizatorul
are posibilitatea sa anuleze comanda, cu notificarea Partenerului,
prin chatul din Platforma, transmițând numărul comenzii. Dacă
Partenerul acceptă anularea, nu se aplică nicio taxă suplimentară de
anulare. Dacă Partenerul refuză anularea comenzii din cauza faptului
că livrarea a fost complet pregătită și/ sau comanda este în proces
de livrare către locația Utilizatorului, comanda nu poate fi
anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate, cu exceptia
situatiei in care exista o culpa dovedita a Smartioo sau a
Partenerului.
5.4.2. În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și
Partenerul a acceptat anularea comenzii, Partenerul va rambursa suma
în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către
Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract conform
art. 5.8.3.
5.5 Smartioo isi rezerva dreptul de a anula o comanda dacă produsul
nu este disponibil pentru livrare. In cazul in care comanda anulata
este achitata, se va inregistra restituirea sumei.
5.6 Smartioo poate anula Comanda efectuata de Utilizator, in urma
unei notificari prealabile adresate Utilizatorului, fara nicio
obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca
vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese si in
urmatoarele cazuri:
-
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a
tranzactiei, in cazul platii online;
-
invalidarea tranzactiei de catre posesorul de cardul agreat de
Smartioo, in cazul platii online;
-
datele furnizate de catre Utilizator pe site sau aplicatie sunt
incomplete si/sau incorecte;
5.7. Returnarea - Prevederi speciale pentru comenzile plasate la
partenerii restaurante:
5.7.1. Dacă după livrare se constată existența unor produse lipsă,
neconforme sau deteriorate vă rugam să notificati Smartioo prin
modalitatile puse la dispozitie prin Platforma. In cazul lipsei
conformitatii Produselor livrate, puteți solicita înlocuirea
produsului sau contravaloarea acestuia. Înlocuirea produsului este
posibila doar în limita politicilor fiecărui Partener. Luand in
considerare normele legale, returnarea nu este acceptata pentru
alimentele gatite sau pentru produsele susceptibile a se deteriora
sau expira rapid.
5.7.2. Pentru a putea evalua gravitatea situației, va fi necesar să
ne transmiteți dovada neconformității (poze, înregistrări video,
etc.) și dovada faptului ca pachetele au sosit sigilate. În funcție
de gravitatea situației și dacă se va constata că reclamația
dumneavoastră este întemeiată veți avea dreptul, după caz, la
înlocuirea Produsului (acolo unde este posibil) sau rambursarea
totală sau parțială a contravalorii Comenzii.
5.8. Prevederi generale anulare si retur
5.8.1 Utilizatorul are dreptul să se retragă din Contract, așa cum
este reglementat de OUG 34/2014, respectiv să renunțe la un serviciu
sau să returneze un produs comandat prin intermediul Platformei
Smartioo, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte
costuri decât cele de livrare, în termen de 14 zile calendaristice
de la:
-
ziua în care Utilizatorul intră în posesia fizică a ultimului
produs– în cazul în care printr-o singură comandă sunt comandate
produse multiple care vor fi livrate separat;
-
ziua în care Utillizatorul intră în posesia fizică a ultimului
produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care
constă din mai multe loturi sau piese.
5.8.2. In cazul in care Utilizatorul doreste sa solicite retragerea
din Contract, acesta va comunica decizia sa Partenerului, printr-o
declaratie neechivoca trimisa prin una dintre modalitatile de
comunicare puse la dispozitie de catre Partener sau afisate pe
site-ul acestuia.
5.8.3 În cazul în care Comanda este achitată, Partenerul va rambursa
suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării de către
Utilizator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va
fi returnată după cum urmează:
-
pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în
contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui
voucher cu valoarea produsului returnat;
-
pentru comenzile achitate ramburs la livrare, prin restituirea
contravalorii produsului în contul bancar transmis de clientsau
prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
5.8.4 In cazul in care unul dintre Produse si/sau Servicii este
indisponibil, Partenerul sau Smartioo va contacta Utilizatorul in
vederea propunerii unor alternative cu privire la comanda plasata.
In cazul in care Utilizatorul nu este de acord cu alternativele
propuse de Smartioo, comanda va fi anulata. De asemenea, daca
Produsul si/sau Serviciul nu este disponibil, iar Utilizatorul nu va
putea fi contactat, Smartioo va anula comanda.
5.8.5 Partenerul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea
bunurilor vândute sau pană la primirea unei dovezi conform căreia
acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să
recupereze el inșusi bunurile (se va lua data cea mai recentă).
5.8.6. Pentru reclamatiile referitoare la neconformitatea comenzii,
acestea trebuie facute in maximum 2 ore de la primirea comenzii, pe
chatul din Platforma sau la adresa de e-mail office@smartioo.ro
5.8.7 Reclamatiile referitoare la comenzile plasate prin Smartioo,
pentru care Utilizatorul reclama lipsa produselor comandate, vor fi
insotite de dovada primirii pachetului sigilat si de bonul fiscal.
5.8.8. In cazul in care Utilizatorul doreste sa solicite retragerea
din Contract acesta va trebui sa urmeze pasii prevazuti in
politicile de retur ale Partenerilor.
5.9 Pentru Produsele din categoria “Farmacii”, pentru evitarea
oricarui dubiu, Smartioo nu vinde si nu comercializeaza medicamente
si/sau produse parafarmaceutice, ci publica, gazduieste si
promoveaza ofertelor Partenerilor. In cazul comenzilor care contin
produse din categoria “Farmacii”, Smartioo este imputernicitul
Utilizatorului in vederea ridicarii comenzii din locatie si a
livrarii la adresa indicata, cu exceptia situatiei in care exista
rezerve exprimate din partea personalului din locatie. Astfel
Livratorii vor fi Mandatari care acționează ca agenți ai acelor
Utilizatori care comandă pentru colectare prin Platformă Produsele
din categoria “Farmacii”. În orice caz, Smartioo nu își va asuma
nicio responsabilitate pentru folosirea de către Utilizatori ai
produselor comandate în secțiunea Farmacie sau să fie responsabilă
pentru sumele și/sau condițiile produselor eliberate în cadrul
farmaciilor.
5.10. Metoda de plata numerar la livrare poate fi indisponibila in
situatia in care Utilizatorul doreste sa plaseze o noua comanda,
daca Utilizatorul se afla in una dintre urmatoarele situatii:
-
Utilizatorul apare in Platforma cu ultima comanda avand ca status:
anulata/nelivrata, iar metoda de plata pentru comanda in cauza a
fost numerar la livrare;
-
Utilizatorul apare in Platforma cu ultimele doua comenzi avand ca
status: anulat/nelivrat, dintre care pentru ultima comanda metoda
de plata selectata a fost plata online.
5.11. Societatea nu poate fi tinuta raspunzatoare si nu poate
suporta plata retururilor cauzate din varii motive. In aceste
cazuri, obligatiile Societatii Smartioo se limiteaza la: 1).
Publica, gazduieste si promoveaza ofertele Partenerilor in platforma
Smartioo ; 2). Faciliteaza incheierea Contractului la distanta
dintre Utilizator si Partener si 3). Transmite comenzile catre
Partener.
6. ALTE EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
6.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract
următoarele:
-
contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a
serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres
al Utilizatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat
cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după
executarea completă a Contractului de către Partener;
-
furnizarea de produse și/sau servicii al căror preţ depinde de
fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Partenerul nu le poate
controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
-
furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate
de Utilizator sau personalizate în mod clar;
-
furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a
expira rapid;
-
furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive
de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost
desigilate de Utilizator;
-
furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii
acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-
furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în
momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi
efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare
reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Partenerul nu le
poate controla;
-
furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de
programe informatice sigilate care au fost desigilate după
livrare;
-
furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia
contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de
publicaţii;
-
furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport
material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al
Utilizatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă
de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
7. LIVRAREA PRODUSELOR/SERVICIILOR
7.1 Livrarea produselor comandate prin intermediul site-ului sau a
platformei Smartioo se face intr-unul din modurile expuse mai jos,
puse la dispozitie de catre Partener. Utilizatorul este cel care
alege modalitatea de livrare, odata cu plasarea comenzii, in
intervalul orar stabilit de catre Partener.
7.2 Dupa finalizarea procedurii de comanda si alegerea modalitatii
de livrare de catre Utilizator, Partenerul accepta comanda si o va
trimite spre preparare, ulterior prepararii pregatind coletul pentru
livrare. In cazul in care Partenerul decide sa nu accepte comada, se
obliga sa anunte Utilizatorul in cel mai scurt timp, informandu-l cu
privire la motivele care stau la baza neacceptarii comenzi.
7.3 Modalitatile de livrare a comenzilor, puse la dispozitia
Utilizatorului de catre fiecare Partener pot fi:
7.3.1 Livrare la domiciliu - Partenerul poate livra la adresa
Utilizatorului gratuit sau contra cost. Partenerul fiind cel care
alege zonele in care comenzile se livreaza gratuit si zonele in care
livrarea se face contra cost. In situatia in care Partenerul opteaza
pentru livrarea contra cost, taxa de livrare va fi afisata in
Platforma, Utilizatorului, in momentul adaugarii produselor in cos
si este compusa din:
Livrare standard - un pret fix de baza, valabil pentru primii km in
jurul restaurantului/locatiei Partenerului, variabil in functie de
fiecare oras in parte; un pret variabil pentru fiecare km parcurs in
plus fata de distanta standard stabilita pentru orasul respectiv,
pana la adresa de livrare a Utilizatorului; taxele ocazionale de
conditiile meteo nefavorabile, neindeplinire comanda minima.
7.3.2 Ridicare personala – Produsele vor fi comandate online, prin
intermediul site-ului sau a aplicatiei mobile Smartioo, iar comanda
va fi ridicata personal de la locatia Partenerului, in timpul
estimat si comunicat Utilizatorului, in momentul finalizarii
comenzii.
7.4 Detalierea procedurii de livrare la domiciliu:
7.4.1 Dupa finalizarea comenzii, Partenerul se ocupa de prepararea
si pregatirea comenzii, in vederea livrarii acesteia la adresa
specificata de Utilizator, respectand timpul estimativ de livrare.
7.4.2 In cazul in care termenul estimativ de livrare nu poate fi
respectat, Partenerul va informa Utilizatorul, folosind una din
modalitatile de comunicare prezentate mai sus.
7.4.3 Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor este
transferat Utilizatorului în momentul în care acesta, sau o terță
persoană desemnată de acesta, alta decât livratorul, intră în
posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este
transferat Utilizatorului în momentul livrării produselor către
împuternicitul Utilizatorului, dacă acesta a fost desemnat și
împuternicit de către Utilizator să transporte produsele, iar
această opțiune nu a fost oferită de către Partener.
7.4.4 Din momentul confirmarii comenzii de catre Partener,
Utilizatorul va putea vizualiza timpul estimativ de livrare, prin
intermediul platformei Smartioo. Acest timp estimativ de livrare
poate sa varieze in functie de timpul necesar pentru pregatirea
comenzii sau conditiile de trafic, conditiile meteo, precum si orice
alti factori sau imprejurari neprevazute care nu pot fi controlate
de catre Smartioo.
7.4.5 Adresa de livrare setata in platforma Smartioo nu poate fi
modificata pentru o comanda aflata in curs. In cazul in care
Utilizatorul a plasat o comanda la o adresa de livrare eronata sau
in cazul in care acesta doreste livrarea la o alta adresa fata de
cea trecuta in comanda plasata, acesta va trebui sa anuleze comanda
si sa plaseze o noua comanda in aplicatie.
7.4.6 Smartioo nu poate fi tras la raspundere in cazul in care
livrarea la domiciliu se realizeaza de catre Parteneri prin
mijloacele lor proprii de livrare.
8. PLATA
8.1 Preturile Produselor si Servicilor afisate in cadrul site-ului
smartioo.ro sau pe aplicatia
mobila Smartioo include T.V.A conform legislatiei in vigoare.
8.2 Pretul, modalitatea si termenul de plata sunt specificate in
fiecare Comanda plasata. Utilizatorul va primi pe e-mailul asociat
contului, o factura pentru Produsele si/sau Serviciile livrate,
obligatia Utilizatorului fiind sa furnizeze toate informatiile
necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
8.3 Pentru o comunicare corecta a facturii Comenzii, Utilizatorului
ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul
datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele
aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
8.4 Prin trimiterea Comenzii, Utilizatorul isi exprima acordul sa
primeasca toate detaliile de facturare in format electronic, pe
adresa de e-mail asociata contului de pe care a efectuat Comanda.
8.5 Datele cardului de plata ale Utilizatorului nu vor fi accesibile
Smartioo si nici nu vor fi stocate de catre Smartioo sau de catre
procesatorul de plati inregistrate in Site sau aplicatie.
8.6 Utilizatorul poate sa introduca datele mai multor carduri, care
se pot salva in Contul sau personal, pentru a eficientiza plata
urmatoarelor Comenzi. Totodata Utilizatorul poate sterge oricand
doreste orice card salvat.
8.7 In momentul finalizarii platii, Utilizatorul poate acorda
voluntar si personal bacsis Livratorului. In situatia in care
Livratorul pretinde o astfel suma din partea Utilizatorului, acesta
nu este tinut sa dea curs solicitarii si recomandam informarea
imediata a Smartioo prin modalitatile puse la dispozitie prin
Platforma.
8.8 Bacșișul este destinat Livratorului și nu poate fi considerat ca
plată pentru serviciile Smartioo. În această privință, Smartioo va
acționa drept custode și cedent al sumelor care reprezintă
bacșișuri. Smartioo nu incaseaza bacsisul acordat de catre
Utilizator Livratorului, acesta fiind incasat din procent de 100% de
catre Livrator.
9. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE SI CONFIDENTIALITATEA
INFORMATIILOR
9.1 Pentru a putea beneficia de serviciile noastre de comenzi
on-line, este necesara completarea datelor personale precum: nume si
prenume, adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de e-mail,
numarul de telefon, etc.
9.2 Scopul colectării și prelucrării datelor cu caracter personal
este în principal preluarea și procesarea comenzilor online,
informarea Utilizatorilor / Partenerilor privind evoluția și
statusul fiecărei comenzi precum si informarea Utilizatorilor cu
privire la situatia contului personal.
9.3 De asemenea, colectarea datelor personale ajuta la identificarea
Utilizatorului in cazul participarii la concursuri, castigarii
anumitor premii precum si realizarea de rapoarte statistice.
9.4 Datele colectate și stocate de către compania noastră sunt
confidențiale. Noi prelucrăm datele personale împreună cu partenerii
noștri în calitate de operatori asociați, strict pentru scopurile
noastre comune respectiv: prelucrarea comenzilor, livrarea
produselor către dumneavoastră, executarea obligațiilor de garanție,
asistență și suport clienți.
9.5 Datele prelucrate de noi sunt cele furnizate de către
dumneavoastră prin completarea lor în formularul de creare de cont
și prin care acceptați să fie incluse în baza de date a Platformei
Smartioo. Datele sunt înregistrate numai în momentul în care
dumneavoastră sunteți de acord și sunteți informați în privința
faptului că acestea vor fi transmise către noi.
9.6 Destinatarii către care se pot transmite datele personale
colectate sunt furnizorii implicați în mod direct/indirect în
procesul de execuție a comenzii plasate: angajați, restaurante,
comercianți, dispeceri, curieri / firme de curierat, procesatori de
plăți on-line, sau, după caz, autorități ale statului (inclusiv
autorități fiscale, autorități de protecție a consumatorilor,
organele statului competente în materie penală), ca urmare a unei
obligații legale a Societății;
9.7 Prin clauze speciale stipulate în fiecare contract de
parteneriat (cu restaurante, comercianți, dispeceri, curierii /
firmele de curierat, etc) ne asigurăm de obligativitatea respectării
confidențialității datelor personale la care Partenerii noștri au
acces prin intermediul relației contractuale cu Smartioo, precum și
alinierea lor la normele naționale și internaționale referitoare la
prelucrarea datelor personale cu fiecare dintre aceștia.
9.8 Referitor la datele personale, aplicăm un cadru intern de
politici și standarde minime la toate nivelurile Societății noastre
pentru a păstra siguranța datelor dvs. Aceste politici și standarde
sunt actualizate periodic pentru a corespunde reglementărilor și
legislației actuale. În mod specific și conform legii, luăm măsuri
tehnice și organizatorice adecvate (politici și proceduri,
securitate informatică etc.) pentru a sigura confidențialitatea și
integritatea datelor dvs. cu caracter personal și a modului în care
sunt prelucrate. În plus, angajații Societății au obligația
contractuală de a păstra confidențialitatea și nu pot divulga datele
dvs. cu caracter personal în mod ilegal sau inutil.
9.9 Oricărui Utilizator care este înregistrat pe site-ul
Smartioo.ro, respectiv în aplicația Smartioo îi sunt garantate
drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare,
dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de
opoziție, dreptul de a se opune prelucrării datelor personale și de
a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora, dreptul la
portabilitatea datelor, dreptul de se adresa justiției în caz de
încălcare a drepturilor garantate și reglementate prin legislația
internă și prin norme europene.
9.10 În vederea exercitării acestor drepturi, trebuie să vă adresați
cu o solicitare către: S.C SMARTIOOAPP S.R.L. persoana juridica de
nationalitate romana, avand sediul social in Romania, Municipiul
Floresti, Strada Florilor, Nr. 302, Bl. 2, Mansardă, Judet Cluj,
inmatriculata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Cluj cu
Nr. J12/593/2021, avad cod de inregistrare fiscala RO43690567. sau
pe adresa de e-mail: datepersonale@smartioo.ro
9.11 Pentru oricare dintre solicitările primite referitor la
prelucrarea datelor personale, societatea vă va comunica măsurile
luate în temeiul celor de mai sus, precum şi, dacă este cazul,
numele terţului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter
personal referitoare la dumneavoastră, în termen de 30 zile de la
data primirii cererii.
9.12 Prelucrarea datelor minorilor pe bază de consimțământ va fi
legală doar dacă minorul care și a dat consimțământul are cel puțin
16 ani.
10. COMUNICARI COMERCIALE
10.1 Utilizatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu
privire la acordul dat Partenerului pentru Comunicarile Comerciale,
costand in informatii si noutati cu privire la Produsele si
Serviciile Smartioo.
10.2 Comunicarile comerciale care cuprind noutati cu privire la
Produsele si Serviciile Smartioo pot fi despre:
10.2.1 – restaurante noi introduse pe platforma, de la care se poate
comanda mancare;
10.2.2 – comercianti noi introdusi pe platforma, de la care se pot
comanda produse non-food;
10.2.3 – campanii de promovare in desfasurare;
10.2.4 – discounturi active;
10.2.5 – promotii;
10.2.6 – concursuri;
10.3 Informatiile care sunt cuprinse in aceasta sectiune, dedicata
Comunicarilor Comerciale, sunt diferite fata de informatiile care
sunt transmise in procesul de comanda on-line.
10.4 Utilizatorul se poate dezabona in orice moment de la
Comunicarile Comerciale mentionate mai sus, prin accesarea link-ului
de dezabonare afisat in mesajele comerciale sau prin accesarea
site-ului si apasarea butonului Ma dezabonez.
10.5 De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Produse si
Servicii si a experientei de cumparare, platforma va folosi datele
personale in vederea efectuarii unor cercetari de piata si sondaje
de opinie. Toate informatiile obtinute in urma acestor cercetari sau
sondaje de opinie, nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci
doar in cele mentionate mai sus.
10.6. Regulamentele campaniilor in curs pe Platforma Smartioo,
precum și o arhiva a campaniilor trecute sunt disponibile
Utilizatorilor si pot fi accesate la adresa
https://smartioo.ro/content/regulament_campanii.
11. RASPUNDERI
11.1 Smartioo nu accepta nicio raspundere referitoare la executarea
Contractului, acesta avand rol de promotor si mijlocitor al
ofertelor Partenerilor.
11.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul isi asuma
raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont
(user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si in
masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de
activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
11.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau
plasarea Comenzilor, Utilizatorul accepta in mod expres si neechivoc
Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata,
care este cominucata prin intermediul Site-ului la data crearii
Contului si/sau utlizarii Continutului si/sau la data plasarii
Comenzii.
11.4 Smartioo isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica
periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice
modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau
orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabil
Utilizatorilor de la momentul afisarii in Site. In cazul oricarei
astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a
Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic
continutul acestui Document.
11.5 Informațiile publicate pe site-ul
smartioo.ro, respectiv în
aplicația Smartioo referitoare la produsele și serviciile de care
puteți beneficia precum și prețurile acestora, ne sunt furnizate de
către Partenerii Smartioo (Restaurantele, Comercianții, Livratorii),
aceștia fiind singurii responsabili de realitatea, acuratețea,
calitatea și cantitatea lor. Conceperea, redactarea, precum și
furnizarea corectă, actuală și exactă a informațiilor este
responsabilitatea fiecărui Partener în parte.
11.6 Societatea nu poartă nici o responsabilitate în ceea ce
privește calitatea produselor și serviciilor oferite de Parteneri, a
căror informații sunt găzduite pe site-ul
smartioo.ro sau în aplicația
Smartioo. Orice produse vizualizate, comandate și cumpărate prin
intermediul site-ului sau a aplicației, respectiv orice servicii
conexe, sunt garantate de către Partenerii noștri.
11.7 Partenerii Smartioo sunt raspunzatori fata de Utilizator pentru
orice prejudicii cauzate de nelivrarea sau intarzierea livrarii
comenzii, daca nu pot invoca o cauza de inlaturare a raspunderii.
11.8 Societatea nu poate fi făcută responsabilă pentru prejudiciile
create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor
publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale,
această responsabilitate revenind, în totalitate, Partenerilor, care
au obligația de a-și actualiza permanent informațiile referitoare la
meniu și/sau serviciile conexe oferite.
11.9 Smartioo nu poate raspunde pentru indisponibilitatea
website-ului si/sau aplicatia din motive independente de eforturile
depuse de Smartioo pentru remedierea problemelor tehnice.
12. SCRIEREA DE RECENZII SI COMENTARII
12.1 Utilizatorii au dreptul de a scrie Recenzii de tip nota
(rating) de la 1 la 5 si recenzii de tip text, în urma unei comenzi
efectuate prin Platforma Smartioo, în termen de 24 de ore de la
finalizarea comenzii. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive cât
și negative și se vor referi la caracteristicile unui Produs sau
Serviciu utilizat/comandat pe Platforma Smartioo. Recenziile pot fi
acordate Partenerilor sau Livratorilor. Toate recenziile oferite de
Utilizatori cu referire la produsele sau serviciile Partenerilor
sunt afișate în aplicația Smartioo. Pe website-ul Smartioo.ro sunt
afișate numai recenziile acordate produselor și serviciilor
Partenerilor ce conțin comentarii text. Recenziile Utilizatorilor
sunt afișate în Platforma Smartioo în ordine cronologică, pe termen
nelimitat. Utilizatorul are posibilitatea de a acorda recenzia sub
numele asociat contului sau anonim prin bifarea căsuței "recenzie
anonimă".
12.2 Ficare Utilizator, în momentul înscrieii unei Recenzii pe
Platforma Smartioo, se angajează să respecte următoarele reguli:
12.2.1 Sa faca referiri doar la caracteristicile unui Produs sau
Serviciu, evitand informatiile legate de aspecte ce se pot schimba
(pret sau oferte promotionale) sau informatii ce tin de modul de
desfasurare al Comenzii.
12.2.2 Sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele
sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de
larga utilizare.
12.2.3 Sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara
termeni care pot jigni sau afecta orice alt Utilizator.
12.2.4 Sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste,
corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile,
respectand astfel inclusiv dreptul altor parti, drepturile de autor,
de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate,
publicitate sau intimitate.
12.2.5 Sa folosesca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a
obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit Produs sau
Serviciu de pe Site, fara a face referire catre alte firme ce
promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii.
12.2.6 Sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio
masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre
adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de
e-mail, nume si/sau prenume, etc) sau orice alte informatii care pot
determina dezvaluirea acestor date personale.
12.2.7 Sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri
(legaturi) din alte Site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi
activitate comerciala ca si Partenerul.
12.2.8 Sa nu utilizeze Recenzia ca mijloc de comunicare cu
Partenerul sau Livratorul, in acest sens se vor folosi datele de
contact ale Partenerului/ Smartioo inscrise pe Site sau
instrumentele puse la dispozitie de catre Platforma.
12.3 Utilizatorii care au acordat recenzii text cu nota 1,2 sau 3
(inclusiv recenzii anonime) vor fi contactati telefonic in vederea
solutionarii amiabile a situatiei si preluarii acordului de
stergere/editare a recenziei. In situatia in care recenzia este
acordata Livratorului, in baza acordului telefonic prealabil,
recenzia poate fi stearsa/editata. In cazul refuzului
Utilizatorului, recenzia ramane afisata pe Platforma Smartioo
conform art. 12.1 impreuna cu un raspuns din partea Smartioo
referitor la rezolvarea situatiei. In situatia in care recenzia este
acordata Partenerului, recenzia ramane afisata pe Platforma Smartioo
conform art. 12.1 impreuna cu un raspuns din partea Smartioo
referitor la rezolvarea situatiei. In cazul in care Smartioo
constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta
isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului de a
inscrie Recenzii.
12.4 Smartioo isi rezerva dreptul de a suspenda sau chiar desfiinta
contul Utilizatorului, refuzand solicitarile ulterioare de folosire
a Site-ului sau a aplicatiei, in situatia in care Utilizatorul ofera
informatii false, are un limbaj licentios, injurios, instigator sau
un comportament necorespunzator ce se abate de la normele bunei
cuviinte.
12.5 Smartioo garanteaza publicarea Recenziei in mod anonim, acolo
unde Utilizatorul opteaza. Smartioo isi rezerva dreptul de a
contacta Utilizatorii (inclusiv cei care opteaza pentru publicarea
Recenziei in mod anonim) pentru a afla mai multe informatii cu
privire la Recenzia acestora.
13. DESPRE COOKIES
13.1 Atat Site-ul cat si aplicatia Smartioo folosesc cookie-uri
proprii (first-party cookie) cat si cookie-uri de la terti
(third-party cookies) pentru a oferi Utilizatorilor o experienta de
navigare superioara si servicii adaptate nevoilor specifice ale
acestora.
13.2 Aceste cookies sunt fisiere de mici dimensiuni formate din
litere si numere, care pot fi stocate de catre Utilizator, pe
dispozitivele de pe care acceseaza site-ul
smartioo.ro
13.3 Utilizatorul poate sa elimine fisierele de tip cookies,
accesand rubrica de setari din motorul de cautare folosit (browser).
13.4 Pentru mai multe detalii despre fisierele de tip cookies, cum
sunt utilizate si la ce anume, va recomandam sa parcurgeti
informatiile din sectiunea dedicata: Politica de utilizare a
fisierelor de tip Cookie
14. DESPRE FRAUDĂ
14.1. Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale
vreunui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului
Smartioo.ro sau a aplicației Smartioo, sau de a afecta performanțele
serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va
face obiectul unei plângeri penale la organele competente, împotriva
aceluia sau acelora care a(u) încercat să comită aceste fapte.
14.2. De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date
informatice, restricționarea accesului la aceste date ori
împiedicarea în orice mod a funcționării unui sistem informatic, în
mod neautorizat, în scopul de a obține un beneficiu material pentru
sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane,
constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal
în vigoare
15. FORTA MAJORA
15.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea
obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la
termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata
unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul
imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi
evitat.
15.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii
lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea
dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a
contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte
alte dauna-interese.
16. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
16.1 Drepturile si obligatiile partilor, impuse de prezentele
Termene si Conditii, precum si toate efectele juridice pe care le
produce prezentul acord vor fi interpretate si guvernate de legea
romana in vigoare.
16.2 Litigiile care au ca obiect prezentul Document, vor fi
solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din
Municipiul Timisoara.
16.3 Oricare dintre partile prezentului Document are posibilitatea
de a depunde o reclamatie si de a solicita solutionarea ei cu
ajutorul unei entitati independente de solutionare a litigiilor,
folosind un intrument online dezvoltat de Comisia Europeana, care
poate fi accesat
aici.
17. RECLAMATII
17.1 Utilizatorii Site-ului sau a aplicatiei Smartioo pot solicita
rezolvarea unor situatii considerate de catre acestia drept abateri
de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor.
17.2 Smartioo acorda tot interesul in rezolvarea tuturor
reclamatiilor intr-un termen rezonabil, de accea va rugam ca in
cazul in care doriti sa ne reclamati un anume aspect care este in
dezacord cu asteptarile dumneavoastra, sa ne scrieti la adresa
support@smartioo.ro, specificand subiectul reclamat si detaliile
referitoare la acesta, precum si datele dumneavoastra de contact.
17.3 Termenul de raspuns este de maximum 15 zile lucratoare de la
data receptionarii reclamatiei.
Alegând să nu acceptați Termenii și Condițiile Generale vom fi în
imposibilitatea de a vă oferi serviciile noastre, deoarece întregul
proces are la bază informațiile colectate de la dumneavoastră, fără
de care nu se poate onora comanda dumneavoastră online.